Bankovné spojenie

Názov účtu: Patrik Kopáč
Banka: mBank S.A.
BIC / Swift: BREXSKBXXXX
IBAN: SK31 8360 5207 0042 0560 9504

Variabilný symbol: #číslo objednávky

V prípade výpadku informačného systému nenesieme zodpovednosť za oneskorené dodanie tovaru.

Cena dopravy

Cena dopravy je stanovená na základe cenníka Slovenskej pošty, prepravnej spoločnosti DPD a Zásielkovne/Packeta. Aktuálna cena dopravy sa zobrazí po pridaní produktov do nákupného košíku.

Termín resp. doba doručenia

Tovar skladom, objednaný v Po-Pia do 12. hodiny Vám obvykle odošleme nasledujúci deň a môžete ho očakávať v priebehu 1-3 pracovných dní. V prípade, že daný produkt nebudeme mať skladom, môže sa doručenie produktov predĺžiť na 3-5 dní. Bližšie info o termíne doručenia zásielky získate na obchod@herba-produkty.sk

Ak chcete balíček čo najskôr, odporúčam zvoliť priame doručenie Kuriérom zo skladu Herbalife (DPD) a 💳 Platbu kartou.

Možnosti dopravy

📮 Z-BOX Zásielkovňa / Packeta

  • V košíku zvoľte spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Na výber máte doručenie na výdajné miesto Packety alebo do samoobslužného boxu, tzv. Z-BOXu.
  • Pri doručení na výdajné miesto alebo do Z-BOXu nájdite vo vyhľadávači to, ktoré sa nachádza vo vašej blízkosti. K dispozícii máte tisíce kamenných výdajných miest po celej Európe aj samoobslužné výdajné miesta Z-BOXy.
  • Akonáhle bude objednávka na zvolenom výdajnom mieste alebo v Z-BOXe pripravená, Packeta vám pošle informačný e-mail a SMS. Pri doručení na výdajné miesto Packety tiež obdržíte heslo pre vyzdvihnutie zásielky.
  • Na výdajnom mieste bude následne stačiť iba nahlásiť heslo. Pre zásielku tak môžete poslať kohokoľvek, pretože mu stačí len vedieť toto heslo.
  • Prípadnú dobierku môžete uhradiť priamo na výdajnom mieste, a to buď v hotovosti, alebo kartou.
  • Pri doručení do Z-BOXu vám pre vyzdvihnutie zásielky stačí len mobilná aplikácia Packety, ktorá sa so Z-BOXom sama automaticky spáruje a otvorí schránku s vašou zásielkou.
  • To, kde sa vaša objednávka práve nachádza, zistíte jednoducho v sekcii Sledovanie zásielky na webovej stránke Packety alebo v mobilnej aplikácii.
  • Na vyzdvihnutie zásielky máte spravidla 7 dní.
  • Odporúčame stiahnuť si mobilnú aplikáciu Packeta, vďaka ktorej môžete sledovať každý pohyb zásielky, predĺžiť si jej úložnú dobu až na 21 dní alebo zaplatiť dobierku.
  • S Packetou je jednoduché aj vrátenie tovaru: stačí zadať vratku do mobilnej aplikácie alebo využiť nalepovací štítok, ktorý vám od nás príde v zásielke. Zásielku potom odnesiete na najbližšie podacie miesto Packety a je vybavené!

🚚 Kuriér Zásielkovňa/Packeta

Vaša zásielka bude doručovaná v pracovné dni až k Vašim dverám na zadanú adresu. Informácie o pohybe balíčka získate priamo v aplikácií Packeta, na email a sms správou. V prípade, že sa v deň doručenia nebudete nachádzať na zadanom mieste, Kuriér Vám ponúkne možnosť uložiť balíček do Z-Boxu.

🚚 Kuriér zo skladu Herbalife (DPD)

Jedná sa o najrýchlejšiu voľbu dopravy, nakoľko objednaný balíček je doručovaný priamo z centrálneho skladu Herbalife, kuriérom DPD až k Vám na adresu. Pri tejto voľbe dopravy je potrebné uhradiť objednávku vopred Kartou alebo Bankovým prevodom, nakoľko táto služba nepodporuje platbu v hotovosti na Dobierku.

🚚 Kuriér Slovenská pošta

Vaša zásielka bude doručená v pracovný deň až k Vašim dverám kuriérom Slovenskej pošty, presný čas doručenia nie je možné ovplyvniť. Ak by Vám termín nevyhovoval, môžete si ho po dohode s dopravcom zmeniť, prípadne si balíček necháte odovzdať na najbližšej pobočke SK pošty.

🏤 Balík na Poštu

Vaša zásielka bude pripravená k vyzdvihnutiu na pošte príslušnej k dodacej adrese. O možnosti vyzdvihnutia budete informovaný SMS správou a emailom. Na samotnej pošte môžete platiť v hotovosti ale aj Platobnou kartou.

Možnosti Platby

💳 Platba kartou

Ide o najrýchlejšiu možnosť objednávky, keďže platba za objednávku sa objaví v systéme ihneď. Obratom je teda objednávka zadaná do skladu, takže produkty sú odoslané v priebehu 1-3 pracovných dní.

🏦 Bankový prevod (IBAN)

Pri platbe vopred na účet, Vám na email zašlem súhrn objednávky a podklady na platbu. Platbu uhradíte cez Internet banking alebo mobilnú aplikáciu svojej banky. Po pripísaní platby na účet, Vám budú objednané produkty odoslané na zvolenú adresu doručenia.

💰 Dobierka (Platba v hotovosti)

Klasická forma platby za objednávku, kedy zásielku zaplatíte pri preberaní na pošte alebo kuriérovi prepravnej spoločnosti.

  • Po odoslaní objednávky, Vám zašleme na email súhrn objednávky a informačný kód na sledovanie zásielky.
  • Produkty zaplatíte pri preberaní balíka na pošte alebo od prepravcu (kuriéra) Slovenskej pošty, Zásielkovňa/Packeta

Ostatné podmienky

Tovar zostáva do úplného zaplatenia a prevzatia majetkom predávajúceho, avšak nebezpečenstvo škody na veci prechádza prevzatím tovaru kupujúcim.

Fakturačné údaje kupujúceho nie je možné meniť spätne po odoslaní objednávky.

V prípade vydzvihnutia objednávky, ktorá bola uhradená vopred prostredníctvom internetu, môže dopravca požadovať predloženie identifikačného preukazu (OP alebo cestovný pas), a to za účelom predchádzania vzniku škôd a zamedzeniu legalizácie výnosov pochádzajúcich z trestnej činnosti.

Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť e-mailom na adresu obchod@herba-produkty.sk, spísať s dopravcom škodový protokol a tento bez zbytočného odkladu zaslať e-mailom, alebo poštou predávajúcemu. Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva vec reklamovať, dávajú však predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou..

V prípade akýchkoľvek otázok ma neváhajte kontaktovať.

Povinnosť úhrady nákladov pri neprevzatí zásielky na dobierku

Objednaním tovaru z online obchodu Herba-Produkty.sk a potvrdením odoslania objednávky je uzatvorená platná kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim na základe § 43a zákona č. 40/1964 Zb. Odstúpením od kúpnej zmluvy je teda možné v zákonom daných dôvodoch.

Pre odoslanie objednávky je potrebné kliknutie na tlačidlo „Objednať s povinnosťou platby“.

Tým bol kupujúci (spotrebiteľ) pred uzavretím objednávky oboznámený s tým, že súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť cenu podľa § 4, ods. 2. zákona č. 102/2014 Zb. t.j. Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo obchodných priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Ako kupujúci máte teda povinnosť zaplatiť kúpnu cenu a objednanú vec prevziať. Túto povinnosť vám ukladá § 588 zákona č. 40/1964 Zb.

Neprevzatím zásielky bez udania dôvodu teda dochádza k porušeniu kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho podľa § 588 zákona č. 40/1964 Zba vzniká tým povinnosť uhradiť predávajúcemu vzniknutú škodu t.j. náklady na prepravu tovaru a uskladnenie u prepravnej spoločnosti, ktoré musel predávajúci uhradiť podľa § 420, § 442, § 592 a § 593 zákona č. 40/1964 Zb.

Pokiaľ si zásielku kupujúci bez udania dôvodu neprevezme, jedná sa z jeho strany o porušenie kúpnej zmluvy a kupujúci týmto nesie zodpovednosť za škodu, ktorá vzniká predajcovi. Kupujúci je povinný uhradiť predávajúcemu všetky náklady vynaložené na zaslanie, uloženie a vrátenie balíka prepravnou spoločnosťou.