Bankovné spojenie
Názov účtu: Patrik Kopáč
Banka: mBank S.A.
BIC / Swift: BREXSKBXXXX
IBAN: SK31 8360 5207 0042 0560 9504
Variabilný symbol: #číslo objednávky
V prípade výpadku informačného systému nenesieme zodpovednosť za oneskorené dodanie tovaru.
Cena dopravy
Možnosti dopravy

Packeta / Zásielkovňa
- V košíku zvoľte spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Na výber máte doručenie na výdajné miesto Packety alebo do samoobslužného boxu, tzv. Z-BOXu.
- Pri doručení na výdajné miesto alebo do Z-BOXu nájdite vo vyhľadávači to, ktoré sa nachádza vo vašej blízkosti. K dispozícii máte tisíce kamenných výdajných miest po celej Európe aj samoobslužné výdajné miesta Z-BOXy.
- Akonáhle bude objednávka na zvolenom výdajnom mieste alebo v Z-BOXe pripravená, Packeta vám pošle informačný e-mail a SMS. Pri doručení na výdajné miesto Packety tiež obdržíte heslo pre vyzdvihnutie zásielky.
- Na výdajnom mieste bude následne stačiť iba nahlásiť heslo. Pre zásielku tak môžete poslať kohokoľvek, pretože mu stačí len vedieť toto heslo.
- Prípadnú dobierku môžete uhradiť priamo na výdajnom mieste, a to buď v hotovosti, alebo kartou.
- Pri doručení do Z-BOXu vám pre vyzdvihnutie zásielky stačí len mobilná aplikácia Packety, ktorá sa so Z-BOXom sama automaticky spáruje a otvorí schránku s vašou zásielkou.
- To, kde sa vaša objednávka práve nachádza, zistíte jednoducho v sekcii Sledovanie zásielky na webovej stránke Packety alebo v mobilnej aplikácii.
- Na vyzdvihnutie zásielky máte spravidla 7 dní.
- Odporúčame stiahnuť si mobilnú aplikáciu Packeta, vďaka ktorej môžete sledovať každý pohyb zásielky, predĺžiť si jej úložnú dobu až na 21 dní alebo zaplatiť dobierku.
- S Packetou je jednoduché aj vrátenie tovaru: stačí zadať vratku do mobilnej aplikácie alebo využiť nalepovací štítok, ktorý vám od nás príde v zásielke. Zásielku potom odnesiete na najbližšie podacie miesto Packety a je vybavené!
Slovenská pošta/DPD – Kuriér (Balík na adresu)
Termín doručenia:
Tovar skladom, objednaný v Po-Pia do 12. hodiny Vám obvykle odošleme nasledujúci deň a môžete ho očakávať v priebehu 1-3 pracovných dní.
Doručenie:
Vaša zásielka bude doručená v pracovný deň až k Vašim dverám, presný čas doručenia nie je možné ovplyvniť. Ak by Vám termín nevyhovoval, môžete si ho po dohode s dopravcom zmeniť. Doručenie môžete napríklad presunúť na nasledujúci pracovný deň.
Slovenská pošta – Balík na poštu
Termín doručenia:
Tovar skladom, objednaný v Po-Pia do 12. hodiny Vám obvykle odošleme nasledujúci deň a môžete ho očakávať v priebehu 1-3 pracovných dní.
Doručenie:
Vaša zásielka bude pripravená k vyzdvihnutiu na pošte príslušnej k dodacej adrese. O možnosti vyzdvihnutia budete informovaný SMS správou.
Možnosti Platby
Dobierka (Platba v hotovosti)
Klasická forma platby za objednávku, kedy zásielku zaplatíte pri preberaní na pošte alebo kuriérovi prepravnej spoločnosti.
- Po zadaní objednávky, Vám zašleme na email súhrn objednávky a informačný kód na sledovanie zásielky.
- Produkty zaplatíte pri preberaní balíka na pošte alebo od prepravcu (kuriéra) Slovenskej pošty
- Doručenie – 1 až 3 pracovné dni
Bankový prevod
Ide o najrýchlejšiu možnosť objednávky, kedže objednané produkty sú doručené do 1-3 pracovných dní po prijatí platby na účet. Objednané produkty Vám budú doručené priamo z centrálneho skladu Herbalife.
- Pri platbe vopred na účet, Vám na email zašlem súhrn objednávky a podklady na platbu.
- Po pripísaní platby na účet, Vám budú objednané produkty odoslané na adresu doručenia
- Doručenie – 1 až 3 pracovné dni po pripísaní platby na účet
Platba kartou
Po bankovom prevode ide o najrýchlejšiu možnosť objednávky, keďže platba za sa objaví v systéme ihneď. Obratom je teda objednávka zadaná do skladu, takže produkty sú odoslané do 1-3 pracovných dní.
- Pri platbe kartou prejde úhrada objednávky priamo na stránke zadaním údajov z platobnej karty
- Doručenie – 1 až 3 pracovné dni po pripísaní platby na účet
Ostatné podmienky
Tovar zostáva do úplného zaplatenia a prevzatia majetkom predávajúceho, avšak nebezpečenstvo škody na veci prechádza prevzatím tovaru kupujúcim.
Fakturačné údaje kupujúceho nie je možné meniť spätne po odoslaní objednávky.
V prípade vydzvihnutia objednávky, ktorá bola uhradená vopred prostredníctvom internetu, môže dopravca požadovať predloženie identifikačného preukazu (OP alebo cestovný pas), a to za účelom predchádzania vzniku škôd a zamedzeniu legalizácie výnosov pochádzajúcich z trestnej činnosti.
Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť e-mailom na adresu obchod@herba-produkty.sk, spísať s dopravcom škodový protokol a tento bez zbytočného odkladu zaslať e-mailom, alebo poštou predávajúcemu. Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva vec reklamovať, dávajú však predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou..
V prípade akýchkoľvek otázok ma neváhajte kontaktovať.